sobota, 20 lutego 2010

Wiosny kcem

Już mi śniegi w różnych konfiguracjach zbrzydły. Te piękne, nieskalane, krajobrazowe i te zgarniane z dachów karetek, wykopywane łopatami lub ręcznie spod kręcących się w miejscu kół...
Wiosny mi trzeba... Ciepełka, słoneczka, ptaszków pitolenia i kichania (...bo znów coś się pyli...)


Wiosny już kcem... i niech będzie przynajmniej taka jak w zeszłym roku. Zielona i troszkę "głupawa" :)
A zatem - byle do wiosny.
Pani na filmie wlazła mi w kadr i za żadne skarby nie chciała wyjść ;)


12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Jo tyż kcem.
Bez rowerka usycham ;-)
nika

Anonimowy pisze...

Panią na filmie proszę ode mnie pozdrowić :)

A gdzież to takie romantyczne ruinki zamkowe się znajdują?

Wiosnę wczoraj w Radiu Złote Przeboje przyzywano za pomocą głosu szamana intonującego głoskę 'ommmmmmmmmm' ;)

Dziś wybrałam się na spacerek i widziałam wreszcie, po 2 miesiącach, TRAWĘ (tak, istnieje cos takiego ! ;)). Nawet miała kolorek zielony. Widać służył jej ten śnieg przebrzydły.

T.

Asia (Aś) miło mi. pisze...

wiosna jest fajna, ale w swoim czasie. z tego co wiem jeszcze kalendarzowa zima jest i całe szczęście za oknami również. rozbestwiliście się wszyscy, stękacie i psioczycie już na tę zimę, kompletnie nie wiem czemu. szkoda, że nie urodziliście się w czasach kiedy śniegu po 2-3 metry napadało i trzeba było tunele robić, żeby gdziekolwiek dojść :)


to tyle na ten temat, pozdrawiam panią ZIMĘ! :)

Anonimowy pisze...

@Joanna:
bo my rozpuszczone bachory jesteśmy ;-P
nika

Anonimowy pisze...

Joanno, pamiętam prawdziwe zimy, w tym 'stulecia' :)
Nie zmienia to faktu, że ta zima jest jakaś wyjątkowo męcząca.
Może przez to, że wiele lat po prostu było cieplej. Również wiosną i latem temperatura była kiedyś łagodniejsza i cześciej świeciło słońce.

T.

cre(w)master pisze...

Asiu - jak o czwartej nad ranem odśnieżysz dużego mercedesa od dachu aż po koła, a potem trzy razy w ciągu dnia wykopiesz karetkę z zasp, to wtedy chętnie z Tobą "zapolemizuję" na temat tuneli w śniegu :)

PRECZ ZE ŚNIEGIEM! :)

Medetrina pisze...

Popieram wniosek.

Wiosny Mości Panowie!
I Panie ;)

Asia (Aś) miło mi. pisze...

eja! mamy w końcu prawdziwą zimę :) dawno nie było czegoś takiego! a później (latem) będziecie marudzić, że jest za gorąco, pot leje się hektolitrami, a klima w aucie.... uops, padła ;D

przeprasza, ale ja na prawdę lubię zimę, z jej wszystkimi wadami i utrudnieniami jakie ma dla nas każdego dnia :)

ale chyba rzeczywiście zima w tym roku porządnie wlazła wam w du*ę, skoro dla tak pięknych widoków chcecie wiosny i tym samym odwilży. trzeba się chyba w kalosze zaopatrzyć, nie?

Anonimowy pisze...

Uch, ale przygadałaś...
Czilaucik.

luc.as pisze...

Ja tam chciałbym, żeby jeszcze popadało ;-) Lubię się bujać autkiem kiedy nie mogę wyjechać. Odśnieżania mam trochę. Dziś w śniegu po kolana. Złamałem 2 łopaty. Lubię zimę. Joanna na burmistrza :-)

Nomad_FH pisze...

A ja sie przyłączam do zachwytów nad tegoroczną zimą. Nareszcie zima wyglądała jak zima. Teraz jeszcze poproszę pozostałe pory roku takie, jakie być powinny :D

Dziś było fajne słoneczko :D

Nomad_FH pisze...

T: to zamek w Odrzykoński. Swoją drogą - gdyby nie ten pomnik Kościuszki, też bym nie wiedział, jakoś mi umknął w moim zwiedzaniu zamków. Trzeba naprawić :)