wtorek, 8 listopada 2011

Branżowa rzeczywistość

Wrzucę jeszcze tu, dla wszystkich, którzy nie posiadają konta w "twarzo-książce".
DIAGRAM (wpadł mi w oko, gdzieś na zagramanicznych stronach www i korzystając z chwili spokojnego dyżuru, przerobiłem na naszą branżową rzeczywistość)


klik, aby powiększyć...

W niecałą godzinę, pod diagramem wywiązała się dyskusja, która może wskazywać na trafność porównań. Do pełni "szczęścia" brakuje tam jeszcze tylko wypowiedzi lekarza (bo urzędnika NFZ na facebook'u się nie spodziewam) ;)

P.S. A jutro tam wrzucę najnowszy algorytm pierwszej pomocy :)

16 komentarzy:

Jaskółka pisze...

kurde... wieki całe... no... dobra... jesteś :)

cre(w)master pisze...

Przelotem :)

granato pisze...

Trafny, bardzo trafny!
;)
Częstych... przelotów zatem :DDD

Anonimowy pisze...

nie strasz! :P

Anonimowy pisze...

w sensie- nie strasz, że przelotem :D Wróć na stałe!

hds pisze...

Trafnie ;) Tylko gdzie w diagramie znajdują się pielęgniarki ;]

cre(w)master pisze...

A pielęgniarek wolałem nie uwzględniać, bo by dopiero była awantura ;)

Maria pisze...

Świetne

Jak zwykle

Zaglądam i zaglądam.
Jak dla mnie starczy przelotem:)

Czy jak powiem do nieznajomego przystojniaczka:"całuski" to będzie nieprzyzwoite?

Zaryzykuję
Całuski

cre(w)master pisze...

Mario: Odwzajemniam... bez ryzyka ;)

Maria pisze...

:)

Marek pisze...

Bardzo trafione ;)

Może dotyczy się do większości, ale na szczęście nie do wszystkich ludzi z branży :)


A tak w ogóle to nie mogłem się doczekać wpisu, myślałem już że krąży nade mną jakieś fatum, albo po porostu przynoszę pecha ludziom których blogi przeglądam, bo czego nie zacząłbym czytać to ktoś piszący trafi na jakieś problemy i przestaje pisać ..

Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Dobrze, że już jesteś.
W czółko. :)

Iwona K

Cubus-k2 pisze...

nie no rewelacja, widzę, że źle wybrałem drogę życiową...powinienem zostać bogiem

doktorbezstetoskopu pisze...

I tylko pan z Narodowego Funduszu Zagłady wszędzie jest niczym
Bóg ;)

Kaffe med mjölk pisze...

Jest jeszcze tajemnicza grupa zwana studentami, którą można podpiąć w sumie pod każdą z zawartych w obrazku grup ;p

Anja Caro pisze...

wow super :)
anjacaro.blogspot.com