poniedziałek, 27 października 2014

Inwestycja

Dziś, wszystkim Czytelnikom, którzy jeszcze nie zadecydowali o swej zawodowej przyszłości, a którym przez myśl przemknęło, by zostać ratownikiem medycznym, dedykuję ten oto cytat (wyłowiony z odmętów sieci) i wymowną (jak sądzę) graficzkę, którą najlepiej studiować w powiększeniu:

"Jeśli w tym kraju kręci Cię pomaganie innym i kasa - zainwestuj w kierunek lekarski.
Jeśli tylko kasa - zainwestuj w protekcję i elektorat polityczny.

Jeśli tylko pomaganie innym - zainwestuj w strój Świętego Mikołaja.
Inwestycja w ratownika medycznego nigdy się nie zwróci, a św. Mikołaja przynajmniej ktoś lubi."

Ech... jakże to prawdziwe.


7 komentarzy:

Maria pisze...

Cyniczne te porównania.

Ja tylko marzę (jeśli cokolwiek stałoby mi się), aby ratowali mnie ludzie, którym się chce.
Którzy mają w sobie iskrę mimo wszystko.
Aby nie traktowali mnie jak worek cementu, co to się lekko rozsypał, czy tez śmiecia.

Liczę na to, że w potrzebie - na takich właśnie ludzi trafię.

Jeśli chodzi o inwestycje - to nigdy nic nie wiadomo.

Olek pisze...

Porównanie śmieszne, dopóki nie postawić się na miejscu leżącego na noszach! Ale wiadomo o co Ci chodziło, nie ma się o co oburzać :)

Marcin Esperal pisze...

A ja tam się uśmiałem trochę :) Bardzo fajny szybki wpis, uważam, że trzeba mieć dystans do wszystkiego.

P.S. Chyba każda mama to powtarzała swoim dzieciom :D

Kaffe med mjölk pisze...

Mi mówili "jak nie będziesz nosił teczki, to będziesz nosił woreczki" czy jakoś tak ;p

Wilkakora pisze...

Według mnie ratownicy cieszyć się mogą wysokim szacunkiem, od czas do czasu jest przez kogoś podkopywany jednak wciąż jest znaczny.

Awderma pisze...

Nie od dziś wiadomo, że praca ratownika to naprawdę ciężki kawałek chleba, nie wiem tylko dlaczego tak mało się o tym mówi.

Zbyszek pisze...

Niestety wiele osób nie docenia pracy ratowników.