poniedziałek, 10 stycznia 2011

Permanentna inwigilacja

Oj tak... :) Wpisuje sobie użytkownik jakiś tekst - zapytanie w wyszukiwarkę, dajmy na to w google, potem klika w wyświetlone odnośniki i żyje w słodkiej nieświadomości trwającego właśnie procesu permanentnej inwigilacji. A Wielki Brat patrzy.
Oj... jak on patrzy :)

Ostatnio "z nudów" rzuciłem okiem na zestawienie słów kluczowych i zapytań, które prowadzą niczego nieświadomych ludzików do mojego bloga. Zdaję sobie sprawę, że owi internauci, wpisując swoje zapytania w wyszukiwarkę, wcale nie chcieli się u mnie znaleźć, ale przewrotne google stwierdziło, że moje skromne progi będą najbardziej adekwatną odpowiedzią na wyrafinowane potrzeby użytkowników.
Czytam, czytam i nie mogę wyjść (Esc)... z podziwu.

Top 50 z wyszukiwarki, czyli - co Cię do mnie sprowadza?
(zestawienie za m-c grudzień, zachowana oryginalna pisownia słów wpisywanych w google, kategoryzacja wg widzimisię właściciela bloga)

Kategoria 1: Zapytania po fachu (czyli - nasze branżowe tęsknoty i zgryzoty).
1) blog pogotowiarski
2) pogotowiarskie opowieści
3) "police line do not cross" taśma
4) czy ratownik zhp moze nosic kurtke ratownictwo medyczne lub ratownik?
5) farelka do karetki
6) pielęgniarz ekg facet co robić?
7) elektrokardiogram omdlenie igła
8) prosze się rozebrać do ekg
9) szczykawka zdjęcia
10) wbicie igły w pośladek
11) zastrzyki photoblog
12) robienie dziecku zastrzyku
13) zastrzyki w gabinecie zabiegowym, filmiki
14) podchwytliwe przypadki zatrzymania krążenia

Kategoria 2: Zapytania pacjentów (czyli - a na co mi lekarz? Lepiej sam se wyguglam)
15) jak uspokoić spanikowaną?
16) nieprzytomny jak stwierdzić?
17) osoba nieprzytomna lezy tydzien w szpitalu i lekarze nie daj szans na przezyc
18) wrażenia z zastrzyku w tyłek
19) świszczenie w uchu przy ruszaniu żuchwą na boki
20) niewidzę, niesłyszę, nieczuję - obrazki
21) kiedy ide po schodach strzela mi w duzym palcu
22) lubię badanie ginekologiczne
23) boję sie rozebrać do badania ekg
24) dlaczego do ekg trzeba zdjąć stanik
25) facet po zastrzyku jakie komplikacje?

Kategoria 3: Zapytania zupełnie odjechane (czyli - ale o co właściwie chodzi?)
26) michał poczuł, poczuł zapach choinki
27) sygnał dzwonka szefuniu znowu dzwonią juz pedze po szefa
28) producent systemu atom do teleopieki
29) czarny wilk z białą koloratką
30) odgłos farelki
31) zarowka teksty
32) siniaki pod oczami trening kondycyjny
33) do kogo jestem bardziej podobna do aniołka w klatce czy do diabłów-wypracowanie
34) piosenka łatwopalni o czym jest?

Kategoria 4: Zapytania kryminalne (czyli - wysoki sądzie, jestem niewinny)
35) lewe wpisy do dzienniczków praktyk ratownik
36) lewe rtg złamania
37) złota strzała- zastrzyk
38) czy ghb moze zabić zapach perfum? - GHB to pigułka gwałtu (przyp. autora)
39) bicie do nieprzytomności

Kategoria 5: Zapytania niemoralne (czyli - wstyd, ruja i poróbstwo)
40) dźwigacz jąder
41) nagość i medycyna
42) filmiki podawania zastrzyków w tyłek gołemu facetowi
43) gołe pacjentki
44) krępują się ale rozbierają gineksy
45) koloniA gola pani pielegniarka
46) nago na zajęciach z medycyny
47) okrzyk podniecenia
48) gołe studentki z akademika
49) golusienkie
and last but not least...
50) ułożenie kobiety na fotelu ginekologicznym wiązanie nóg film

* * *

A to wszystko tylko w grudniu...
Dość tej perwersji! Chyba muszę zamknąć bloga ;P

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Uśmiałam się :-D
nika

Maria pisze...

Spokojnie

Nie powiem Ci na jakie hasło zdarzyło się na mojego wejść

Nie powiem, bo się wstydzę:DDD

Pisz, pisz.
Przecież nie odpowiadasz za to czego ludzie w necie szukają:)

Malutka... pisze...

No to siedzę i się śmieję...

Anek pisze...

Sprawdziłam punkt 50-ty bo trudno uwierzyć!!!! i FAKTYCZNIE!
Pomysłowość nie zna granic :))))
Ale nie bój żaby- czytelników przez to nie stracisz i bardzo proszę nie straszyć zamknięciem.
pozdrawiam serdecznie

Młoda Lekarka pisze...

Piękne!
Pisz dalej, nawet jeśli między czytelnikami trafiają się dziwacy :)

Anonimowy pisze...

No proszę Cię tylko nie to, jakie zamykanie bloga, nie po to przecztałam wszyściutko aby teraz wpaść w czarną dziure.
Świetne pióro gratuluję
GB

Anonimowy pisze...

'Sygnał dzwonka szefuniu znowu dzwonią'
byś zapodał nowy wpis, a nie opowiadał o zamykaniu bloga.
Bo Ty, lub my, będziemy mieć 'siniaki pod oczami'.
Każdy z innego powodu ;)

Zuza

cre(w)master pisze...

Nika - ja też. Najpierw mi szczęka zwisła, a potem się uśmiałem.

Mario - Faktycznie, odpowiadam jedynie za treści, które sam do netu implementuję... A i to nie zawsze ;)

Malutka - razem siedzimy. Żebym tylko nie poszedł siedzieć za to wiązanie nóg na fotelu ginekologicznym ;P

Anek - To prawda. Pomysłowość nie zna granic... I po co to wiązać? Nie lepiej pozwolić żeby nóżką wierzgała? To dopiero jest pomysł ;D

ML - Autor dziwak, to i wśród czytelników się paru znajdzie. Sami swoi :)

GB - Witaj... i dziękuję :)
Naprawdę wszyściutko przeczytałaś?? Masz dziewczyno samozaparcie :)

Zuzanno - Te "siniaki pod oczami" zabrzmiały trochę jak groźba... i dość obiecująco ;)

Anonimowy pisze...

I wyjaśniło się, co Crew pisze między wierszami... A niby opowiadania medyczne, aha, a wujek Google znalazł okrutną prawdę:)
doktor-bez-stetoskopu

cre(w)master pisze...

DeBeSt - no to teraz już na pewno mnie zamkną. Żegnajcie ;P

Malutka... pisze...

Na za fotel i nogi to można dostać "parę kratek" :)))