czwartek, 17 czerwca 2010

Jak trusia

Człowiek całe życie się uczy, a i tak głupi umrze...

Pod takim właśnie hasłem będę niestety ślęczał przez najbliższe dni nad minimum pięćdziesięcioma stronami nudnych jak flaki z olejem wypocin własnych.
Temat: Nudy straszliwe w oparciu o europejski system znużenia i niechęci :(
Deadline: niedziela :(
Liczba wydziubanych dzisiaj stron: 2 (DWIE) :(
Pozostało stron: 48 (ja pierdziu) :(

To fascynujące... Kiedy człowiek już zebrał myśli, poczuł motywację i zamierza usiąść do pisania... nagle tysiące "pilnych" spraw spadają na głowę. Jak jastrzębie na króliczka...
Był styczeń. Kicałem sobie grzecznie do komputera:
- Siądę, napiszę. (kic, kic) Będę miał spokój (kic) ...a co mi tam...
- Hmm... A może by tak auto umyć..? - stanąłem słupka przy oknie gapiąc się na brudasa przed domem.
- Nieee... Przecież zima jest... Idź pisać.
- No to chociaż mieszkanie posprzątam, albo nie wiem... na spacer się dotlenić pójdę..?
- Nieee... Odkop tylko laptopa spod książek, otwórz okno... dwa głębokie wdechy i idź pisać.
- A jakbym sobie włączył TV..? Tak na dwie minutki dosłownie...
- NIE!!! Marsz do komputera i PISAĆ!
- Dobra już dobra... (kic, kic) idę... normalnie rozdwojenie jaźni jakieś... (kic)
Usiadłem przy komputerze, obłożyłem się mądrymi książkami i zacząłem pisać...

                                                           ...bloga :P

Dni mijały, śniegi spłynęły... Nadeszły powodzie, potem upały...
Pozostało stron: 48

- A było się za to wcześniej zabrać..?
- Oj było... :( (kic, kic)

Człowiek całe życie się uczy, a i tak głupi umrze... podobnie jak króliczki...


6 komentarzy:

słodko-winna pisze...

Urocze króliczki;)
Trzymam kciuki za trzecią stronę:P

Anonimowy pisze...

Aaaaa na dupie siad i pisać!!! ;-P
Na początku możesz zrobić sobie większe litery w pliku, odstęp 1,5 cm i hulaj :-))) Bo nadejdzie kolejna zima i lato, hehe (znam ten ból).
nika

cre(w)master pisze...

Trzecia strona pękła :D W związku z tym mała przerwa.
Nika - niestety nie da się zamachloić. Czcionka 12, odstępy pojedyncze, a marginesy bandyckie 1,5 cm.
Kicam z powrotem do pisania.

doro pisze...

dawaj tą pracę ja ją dokończę ;D

cre(w)master pisze...

Doro - Cudowna propozycja. Ślicznie dziękuję, ale nie mam sumienia unieszczęśliwiać innych (króliczków) moimi obowiązkami :)
Ale... jak skończę dam Ci przeczytać... Na dobranoc, zamiast środków nasennych i antykoncepcyjnych ;)

doro pisze...

Hahahaha!!!